Ilmainen sähkön kilpailutus netissä - Sähköt.net

Yleinen

NYT SAPETTAA NIIN ETTÄ……

15.07.2015, kirstikarki

Minulla oli ensin ihan eri aihe tälle päivälle. Nyt on kuitenkin pakko kirjoittaa puhelinliittymistä.
Olen ollut Saunalahden asiakas vuodesta 2009 asti. Kaikki pelannut hyvin. Mutta viimekuussa se alkoi.
Sain ylimääräisen laskun aiheesta OMISTAJANVAIHDOS. Ei ole vuoteen vaihtunut edes sukunimi, sillä senkin olen vaihtanut jo viime keväänä, eli 2014.
Sitten alkoi tulla entisten n.25€ laskujen sijaan 40€ ja 50€ laskuja.
Soitin eilen palvelunumeroon, ja sain kuulla irtisanoeeni 13.3 edellisen sopimuksen.
Kysyin miten kaikki on mahdollista. Siinä kun minulle yritettiin selostaa miten olen irtisanonut, niin kesken puhelun kuulin kun puhelimeeni tuli tekstiviesti, jossa luki ”Kiitos lisätilauksesta”.
Piti illalla oikein miettiä, olenko tullut jo vanhuudenhöperöksi. Enempi kuitenkin kallistun sen puolelle, että hyvät puhujat puhuvat ja minä sanon väärässä kohdassa ”jaa”.
Eilen kyllä muistan sanoneeni olevan tyytyväinen alla € päivään, joka minulla oli vielä helmikuussa.
Olen muuten ollut Riihimäellä kylässä tuona kyseisenä päivänä eli 13.3 jolloin olen mukamas irtisanonut alle€ sopimukseni. Niin ainakin väittävät. Viinaakaan ei otettu tuona 13.3 päivänä, mutta irtisanonut kuulemma olen itseni.

Onko puhelinmyyjät pantu niin koville, että myyvät ja purkavat sopimuksia, että työnkuva näyttäisi paremmalta. Muutakaan en keksi.

Nyt sitten olen kirjoittanut oikean postin kautta kirjeen saunalahdelle, jossa perun kaikki tilaukseni. Sen vuoksi postin kautta, kun soittaminen maksaa, ja e-mailin ovat ottaneet pois käytöstä.

Hyvää keskiviikkopäivää   Kirsti


2 vastausta

  1. Ritva Hillgardt sanoo:

    Uuden liittymän myyjä on vissiin sanonut irti vanhan liittymäsi saadakseen enemmän myyntiä uudesta liittymästä itselleen. Netissä on monenlaisia huijareita. Minä olin tilannut ruotsalaiselta firmalta 3 kuukauden reseptit. Ensin meni kaikki hyvin. Tilaus päättyi. Parin kuukauden päästä alkoi raha mennä taas heille. Valitin siitä ja vastauksesksi tuli vain hävyttömyyksiä. Sitten kirjoitin, että ovat tyhmiä, jos eivät palauta rahojani, jolloin minä en tee poliisiilmoitusta. Ovat varmasti tehneet saman monelle muullekin. Firma on ”Voi hyvin” ruotsiksi, mutta jos kirjoittaa täällä ruotsalaisen oon=a pyörylä päällä, heittävät täältä ulos automaattisesti. Sain rahani takaisin, mutta harmittaa, etten voinut tehdä poliisi-ilmoitusta. – Sinulle olisi liittymäsi sekoittajan ainakin maksettava lisäkulut takaisin.- Hyvää viikonloppua, Kirsti!

  2. kirsti kärki sanoo:

    Minun asiakas numero on vaihtunut huhtikuusta lähtien. taidan siis maksaa jonkun toisen Kirsti Kärjen laskua. Ei muuten, mutta kun tuolla toislle Kirstillä on niin paljon isommat laskut kuin minulla niin harmittaa se. Sitten vielä jos hän saa maksella minun pieniä laskuja.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *